Pārlekt uz galveno saturu
Sākums
  • LV
  • EN
  • RU

67808112

LZJ@ZALAJOSTA.LV

  • KONTAKTI
  • VIDES IZGLĪTĪBAS MATERIĀLI
  • KUR NODOT ŠĶIROTOS ATKRITUMUS?
  • EKO MEDIJS "TĪRAI LATVIJAI"
  • Par mums
    • Kontakti
  • Jaunumi
    • 2018.gads
    • 2017.gads
    • 2016.gads
    • 2015.gads
    • 2014.gads
    • 2013.gads
    • 2012.gads
    • 2011.gads
    • 2010.gads
    • 2009.gads
    • 2008.gads
    • 2007.gads
    • 2006.gads
    • 2018.gads
  • Vides izglītības materiāli
    • Konteineru izglītojošās uzlīmes
    • Mācību plakāti par otrreizējās pārstrādes ciklu
    • Zaļo produktu līnija
    • Buklets „Patērē ar Prātu”
    • Bērnu grāmata „Draudzēsimies”
    • Trakas lietas...par vidi
    • Mācību grāmata „Cilvēks - Atkritumi - Vide”
    • Filmiņa „Dāvana”
    • Filmiņa „Saruna”
    • Vides izglītības filmu komplekts „Papīra ceļš”
    • Filma „Bateriju ceļš”
    • Vides izglītības buklets „Uzzini, izvēlies, piedalies!”
    • Filma „Elektroiekārtu ceļš”
    • Metodisks materiāls dabaszinātņu skolotājiem
    • Brochure „Learn, choose, participate!”
  • Konkursi
    • 2018.gads
    • 2017.gads
    • 2016.gads
    • 2015.gads
    • 2014.gads
    • 2013.gads
    • 2012.gads
    • 2011.gads
    • 2010.gads
    • 2009.gads
    • 2008.gads
    • 2007.gads
    • 2006.gads
    • 2005.gads
  • Noderīgas saites
  • Arhīvs
    • 2018.gads
    • 2017.gads
    • 2016.gads
    • 2015.gads
    • 2014.gads
    • 2013.gads
    • 2012.gads
    • 2011.gads
    • 2010.gads
    • 2009.gads
    • 2008.gads
    • 2007.gads
    • 2006.gads

2006.gads

Seminārs Vides ministrijā
Seminārs Tukumā
Seminārs Rēzeknē
VKP seminārs
Semināri Daugavpilī
Noslēdzies semināru cikls par dalītās atkritumu apsaimniekošanas sistēmu
Seminārs Malienā
Semināri Rīgā
  • 2018.gads
  • 2017.gads
  • 2016.gads
  • 2015.gads
  • 2014.gads
  • 2013.gads
  • 2012.gads
  • 2011.gads
  • 2010.gads
  • 2009.gads
  • 2008.gads
  • 2007.gads
  • 2006.gads
  • 2018.gads

Meklēšanas forma

Biedrības „Latvijas Zaļā Josta” misija

veicināt videi draudzīgas apziņas attīstību visā sabiedrībā, jo īpaši bērnu un jauniešu vidū, palielināt sabiedrības lomu un līdzdalību vides kvalitātes atjaunošanas un saglabāšanas procesos, vides politikas veidošanā un īstenošanā.